Психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами у класах з інклюзивним навчанням.

27720580 410686916019820 388474167 nІнклюзивне навчання - це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах освітнього закладу. З метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти інклюзивні освітні заклади адаптують навчальні програми та плани, методи та форми навчання, використання існуючих ресурсів, партнерство з громадою до індивідуальних потреб дітей з особливими освітніми потребами. 

DSC 0250Ідеологія інклюзивної освіти спрямована на надання кожній дитині, всім вразливим групам можливостей для результативного навчання. Інклюзивна освіта є підходом, який допомагає адаптувати освітню програму та навчальне середовище до потреб учнів, які відрізняються своїми можливостями.

В Немирівському районі діти з особливими освітніми потребами навчаються в інклюзивних класах у Бугаківському, Ситковецькому, Юрковецькому ЗЗСО, Ковалівському НВК. Всього інклюзивних класів - 8. В даних освітніх закладах району працюють асистенти учителя. Логопеди та практичні психологи проводять корекційно-розвиткові заняття з дітьми.

В усі освітні заклади району, де відкрито інклюзивні класи, придбано корекційне обладнання для дітей з особливими освітніми потребами, а саме столики для малювання піском, килимки з фігурками, набори для розвитку творчості.

З метою надання методичнї допомоги 2 лютого до Юрковецького освітнього закладу завітали методисти КЗ «Районний методичний кабінет». Методист з психологічної служби надала методичні рекомендації адміністрації щодо психолого-педагогічного супроводження дітей з особливими освітніми потребами в класі з інклюзивним навчанням.

Приємні враження залишилися від відвіданого уроку математики у 5 класі, який провела класний керівник Наталія Михайлівна. Можна було побачити, яким чином відбувається співпраця учителя-предметника і асистента учителя Катерини Іванівни у класі з інклюзивним навчанням.

З педагогічними працівниками Юрковецької школи обговорено питання психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами, створення сприятливих умов для кожного учня.

Авторизація

Пошук

Зараз на сайті

На сайті 60 гостей та відсутні користувачі