Збереження і зміцнення психічного, фізичного здоров’я та соціального благополуччя всіх учасників освітнього процесу.

24257559 384888131933032 835691045 nСоціально-психологічна служба – важлива частина цілісної системи освіти, яка поєднує в собі науковий, прикладний, практичний та організаційний аспекти. Діяльність психологічної служби спрямована на вирішення соціально-значущих проблем учасників освітнього процесу.

30 листопада 2017 року у Бугаківській ЗОШ І-ІІ ст. проведено майстер-клас «Шкільна медіація як засіб формування безпечного освітнього середовища», тренінг для учнів 8-9 класів «Життя – найвища цінність»,  зустріч з фахівцями по роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

DSC 1072У тренінгу для учнів 8-9 класів, який провела психолог КЗ «Немирівський РМК» Наталія Назаренко, взяла участь класний керівник 9 класу Людмила Меженцева. У колі спілкування  підлітки виокремили актуальні питання вікових та індивідуальних особливостей розвитку, самооцінки, стосунків із однолітками, готовності до подолання складних життєвих ситуацій, розвитку власних здібностей, самовдосконалення, професійного самовизначення. Старшокласники усвідомлюють вимоги сьогодення щодо формування свідомого і відповідального ставлення до побудови власної освітньої і майбутньої професійної траєкторії. Особливої уваги набуває необхідність навчання справлятися зі стресом та напругою, розкривати власний потенціал.

DSC 1079В Бугаківській школі впроваджено інклюзивне навчання. Директор школи Тетяна Миколаївна сприяє фомуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу (учнів, батьків, вчителів) до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами. Фахівці працюють у напрямку надання повноцінної освіти дитині із особливими потребами. Асистент учителя Наталія Паламарчук працює у тісній взаємодії з батьками дитини з ООП.  

 

 

DSC 1087Завідувач районною ПМПК Наталія Назаренко під час зустрічі з фахівцями відмітила важливість просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу щодо змісту діяльності, спрямованої на формування толерантного ставлення, подолання упередженого ставлення до дітей з особливими освітніми потребами, стигматизації та дискримінації. 

Авторизація

Пошук

Зараз на сайті

На сайті 50 гостей та відсутні користувачі