Семінар щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

DSC 0962Психологічний і соціальний супровід всіх учасників навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання – основне завдання на 2017-2018 навчльний рік. Питання психологічного і соціального супроводу дітей перебуває на суміщенні функцій багатьох фахівців, а тому не можуть бути віднесені до сфери професійної діяльності лише одного з них.

Практичний психолог в інклюзивному середовищі формує психологічну готовність учасників навчально-виховного процесу (учнів, батьків, вчителів, представників адміністрації) до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами.

DSC 0967Така психологічна готовність формується через проведення тренінгових занять, лекторіїв, семінарів, консиліумів, виступів тощо, зміст яких спрямовано на подолання упередженого ставлення до дітей з особливими потребами, руйнування міфів і стереотипів, стигматизації та дискримінації.

Соціально-педагогічний супровід базується на створенні сприятливих умов для взаємодії учнів з соціальним середовищем із метою попередження виникнення або усунення вже існуючих дестабілізуючих факторів та формування стійкості до ситуацій дезадаптації.

DSC 0969За сприяння КЗ «Немирівський РМК» 04 жовтня 2017 року на базі НВК №2 м.Немирова відбувся семінар щодо роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. У семінарі взяли участь батьки, діти яких навчаються за інклюзивною формою навчання, працівники психологічної служби, асистенти вчителів, педагогічні працівники, логопеди, методисти, завідувач ПМПК, представники адміністрації ЗНЗ, міського та районного відділів освіти.

Директор навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області Тетяна Дмитрівна Каменщук та методист Людмила Леонтіївна Адамчук представили презентацію з даної теми та надали методичну допомогу команді фахівців навчальних закладів по роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

DSC 0970Учасники представили свій досвід роботи в даному напрямку.

В рамках моделі нової української школи маємо максимально враховувати права дитини, її здібності, потреби та інтереси, на практиці реалізуючи принцип дитиноцентризму. 

Авторизація

Пошук

Зараз на сайті

На сайті 49 гостей та відсутні користувачі