Психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами у класах з інклюзивним навчанням.

119 квітня 2018 року на базі Немирівського ЦДЮТ відбувся семінар «Психологічний і соціальний супровід всіх учасників освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання. Психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами у класах з інклюзивним навчанням працівниками психологічної служби (практичними психологами, соціальними педагогами) цих закладів та відповідними педагогічними працівниками» за участі практичних психологів, соціальних педагогів, асистентів учителів, логопедів, заступників директорів освітніх закладів.

2Наталія Назаренко, завідувач районною ПМПК, методист з психологічної служби, виступила з питання інклюзивної освіти, створення доступного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами та рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні.

Альона Вітвіцька, асистент учителя Ситковецького освітнього закладу, надала інформацію щодо дотримання прав дітей, ставлення до людей з особливими потребами, роль асистента вчителя в організації освітнього процесу в класі з інклюзивним навчанням у контексті командної взаємодії фахівців.

3Тетяна Панасенко, логопед Ситковецького освітнього закладу, виступила з питання розвитку фонематичних процесів та корекції дизграфії у дітей з ООП в умовах інклюзивного навчання. Варто відмітити, що Тетяна Євгенівна є активним учасником Міжнародних та Всеукраїнських конференцій. Досвід команди фахівців Ситковецького освітнього закладу (практичний психолог, логопед, асистент учителя, відповідні педагогічні працівники) є значущим для кожного з нас.

4«Психологічні особливості адаптації дітей з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти. Методичні рекомендації «Вправи та ігри для роботи з аутичними дітьми» - тема виступу Лесі Іваськевич, практичного психолога Брацлавського закладу дошкільної освіти.

Фахівці Ковалівського НВК Ірина Чорната, практичний психолог, актуалізувала питання психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладах освіти; про особливості супроводу дітей молодшого шкільного віку з синдромом Дауна розповіла Алла Юраш, асистент вчителя Ковалівського НВК.

Завідувач ПМПК Наталія Назаренко повідомила про створення у Немирівському районі інклюзивно-ресурсного центру.

5На завершення семінару учасники поділилися власним досвідом та відзначили, що впровадження інклюзивної освіти - завдання складне, але вирішуване. Головною умовою є усвідомлення основної мети інклюзії: прийняття права осіб з обмеженими можливостями на якісне життя.

Авторизація

Пошук

Зараз на сайті

На сайті 17 гостей та відсутні користувачі