1Відповідно до річного плану роботи КЗ «Немирівський РМК» 29 листопада 2017 року Ситковецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів гостинно приймала учасників районного теоретично-практичного семінару вчителів предметів художньо-естетичного циклу.

Семінар був проведений на тему «Мистецтво в сучасній школі».  Вчитель художньої культури Флакей Жанна Валеріївна провела відкритий урок в 11 класі на тему «Культура Західної Європи. Нідерланди. Фламандський і голландський живопис». Урок був проведений у вигляді уявної подорожі до школи мистецтв Нідерландів.

2На ньому були висвітлені питання впливу географічного положення,  історичних подій у країні, її культури та католицької церкви  на розвиток живопису та його жанрів. Учні презентували проекти, які вони підготували до уроку. Використовуючи ІКТ учні разом із учителем здійснили віртуальні екскурсії  залам Третьяковської картинної галереї, Ермітажу та  Лувру де зберігаються полотна представників фламандського і голландського живопису Пітера Паульса Рубенса, Харменса ван Рейна Рембранта, Габріеля  Метсю, Пітера де Хоха, Віллема Клас Хеда, Франса Снейдерса тощо.

Під час обговорення уроку голова районного методичного об’єднання Кисилиця Н.Р відмітила те, що вчителька зуміла провести його на  високому методичному рівні, з використанням різноманітних форм та методів роботи. Вміле їх поєднання  забезпечило в кінцевому результаті досягнення високої результативності уроку та реалізації поставлених цілей. Крім того вона акцентувала увагу присутніх на важливості застосування компетентнісного підходу  в системі мистецької освіти. 4Зокрема вона відмітила, що перевагою моделі компетентнісного підходу у навчанні є її гнучкість, особистісний підхід, власний темп, підтримка, зосередженість на вміннях і доступність. Такий підхід надає учневі практично необмежені можливості використовувати його у найзручніший для себе спосіб.

 Методист районного методичного кабінету Януш І.М. зауважила, що учитель продумала кожний момент свого уроку, зуміла зацікавити учнів до активного творчого пошуку в процесі підготовки власних проектів, які вони представили на уроці. Вдало підібраний музичний супровід, чудові відеофрагменти пожвавили атмосферу уроку та не залишили нікого байдужим.

 Методист РМК Гуцалюк Т.Г. відмітила гарну підготовку до уроку учнів, їх загальну ерудицію та вміння володіти своєю мовою. Вона зазначила, що мистецтво має унікальні можливості впливу на людину, тому художньо-естетичне виховання потрібно розглядати не лише як процес набуття художніх знань і вмінь, а, насамперед, як універсальний засіб особистісного розвитку школярів на основі виявлення індивідуальних здібностей, різнобічних естетичних потреб та інтересів.

Після обговорення уроку Флакей Ж.В. провела майстер-клас з декоративно-прикладного мистецтва. До уваги учасників семінару була представлена одна із технік художнього розпису пензлем, яка називається «one-stroke». Затамувавши подих присутні  спочатку спостерігали за вмілою рукою вчителя, а потім бажаючі і самі спробували виконати малюнок у цій техніці.

Учасники семінару дали найкращі відгуки про проведені заходи і дякували учителям та дирекції школи за гостинність та відмінну організацію роботи семінару. Усі присутні отримали невеличкі сувеніри у вигляді дощечок з декоративним розписом виконаним технікою розпису «one-stroke», які підготувала Флакей Ж.В.

Авторизація

Пошук

Зараз на сайті

На сайті 33 гостей та відсутні користувачі